ביטוח חיים

אצלנו תיהנו מביטוח חיים

שמותאם לצרכים שלכם!

כל משפחה צריכה הגנה

ביטוח חיים, המכונה גם “ביטוח ריסק”, הוא אחד הביטוחים החשובים וההכרחיים ביותר עבור כל אדם. מרבית האנשים מעבירים את חייהם מבלי להקדיש מחשבה רבה על מחלה, פציעה, תאונה או מקרה מוות. ביטוח חיים מבטיח את עתידך ואת עתיד משפחתך במקרים בהם לא תוכל לעבוד יותר בשל תאונה, מחלה או אירוע מצער אחר.

תקריות ואירועים בלתי צפויים עלולים לשבש את מהלך חייה התקין של כל משפחה. ביטוח חיים נועד בדיוק למקרים אלו ומספק רשת ביטחון כלכלית ואפיק הכנסה חלופי המאפשר לשמור על רמת החיים, גם לאחר פגיעה ביכולת ההשתכרות או פטירה, חו”ח, של אחד המפרנסים.

ככלל, קיימים שני מסלולי ביטוח חיים בסיסיים:

מסלול ריסק – במסלול זה יתקבלו תגמולים במות המבוטח בלבד.
מסלול ריסק עם חיסכון – במסלול זה יתקבלו תגמולים הן במות המבוטח והן בהגיעו לגיל שנקבע מראש בפוליסה (בד”כ, גיל פרישה).

קיימים ארבעה סוגים עיקריים של פוליסות במסגרת פנסיונית:

• פוליסת פרט – מיועדת לאנשים פרטיים. מורכבת לרוב מביטוח חיים הכולל מספר מרכיבי חיסכון.
• פוליסת מנהלים או שכירים – מיועדת למעסיקים. המבוטחים בפוליסה זו הם העובדים. ותשלומי הפרמיה מתחלקים בין העובד לבין המעביד. פוליסה זו משמשת כאלטרנטיבה לקרן פנסיה או לקופת גמל והיא זכאית להטבות מיסוי.
• פוליסת עצמאיים – מיועדת לאנשים פרטיים המעוניינים לבטח את עצמם או אדם קרוב אליהם, לאחר שקיבלו את אישורו. גם פוליסה זו זכאית להטבות מיסוי.
• פוליסה קבוצתית – מיועדת למעסיקים, תאגידים או ספקי שירות המעוניינים לבטח קבוצת אנשים הקשורים אליה. בפוליסה זו תשלומי הפרמיה מבוצעים על ידי בעלי הפוליסה או על ידי המבוטחים עצמם.

יוסי מנור - ביטוח חיים בהתאמה אישית

יוסי מנור ביטוח, פנסיה ופיננסים, היא סוכנות ותיקה המתמחה בהתאמה אישית של פוליסות ביטוח חיים. לרשות לקוחות הסוכנות עומדים מגוון כלים מתקדמים וצוות מקצועי מיומן שישמח להציע גם לך את הפתרונות והכיסויים האמינים, הייחודיים והמשתלמים ביותר.

ביטוחים נוספים שיכולים לעניין אותך

Call Now Button

לקבלת הצעה

לביטוח חיים

השאירו פרטים או חייגו 09-7463888

דילוג לתוכן